måndag, augusti 31, 2009

Höstterminen har kommit i rullning!

Så ligger jag här på min soffa framför tv'n med datorn i knäet. Känner mig helt utmattad. Träningsvärk i magen pga all hosta...
Idag har miniorerna i Arnäs börjat igen - nu har höstterminen startat. Många intresserade barn och föräldrar så redan nästa vecka är det dags att ha tre miniorgrupper i stället för två! Riktigt roligt att trycket är så stort!

I helgen har jag varit på ung konfirmandledarutbildning som handledare. Och jag känner att jag fått med mig mycket ny inspiration och många goda idéer. Precis som vanligt bjöds det på god mat och sängen var oerhört skön med hotellsängkläder och många trevliga människor mötte jag...
I januari är det dags att återvända med 6st unga konfirmandledare som ska gå steg 1. Det känns SÅ roligt att få rulla i gång arbetet med unga ledare i församling - men jag kommer inte att få lite att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar