tisdag, augusti 18, 2009

Utmattad!

Sådär, nu har jag klarat av två arbetsdagar hitills den här veckan. Dessutom har jag idag kommit igång med träningen igen. 1½ timmes träning med kondition och styrka och nu känner jag mig helt mör och slö. Jag hade visioner om att städa och torka golven ikväll, men jag är så slapp så jag orkar helt enkelt inte. Huvudet känns tömt på alla vettiga tankar, idéer och förslag. Nu är den bara fylld av soffa, soffa, soffa, säng, säng, säng. Det som är kopplat till att inte behöva tänka över huvudtaget och det som är nära kopplat till sömn.

En latte hade inte varit helt fel just nu för att fånga lite energi för att orka göra något vettigt ikväll... Pulverkaffe som jag har hemma dricker jag inte. Eller, jag vill inte dricka kaffe ensam i min lägenhet... Vill undvika det, koffeinberoende vill jag inte bli! En bra film hade inte varit helt fel, men men... Borde kanske sova så kan jag kliva upp extra tidigt imorgonbitti för att ta en promenad. Fast jobbigt att kliva upp 5 på morgonen! Jag lär inte orka det heller... Åh. Träning kan inte vara hälsosamt när man blir så här trött...men jag får skylla mig själv när jag slöat hela sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar