tisdag, september 21, 2010

Träning, inneboenden och grekisk mat


Känner mig fylld av energi efter dagens träningspass. Först på förmiddagen - aqua. Sen på eftermiddagen - afro power dance. Känner mig rejält genomarbetad i kroppen...! Det är konstigt att man kan känna sig piggare av att köra slut på sig... Men det är väl det kroppen behöver för att rensa ur "skräpet" och fylla på med nytt och friskt. Jag älskar en av rörelserna på afron, inte just rörelsen, men mantrat till: "Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi!"


Efter dagens träning blev det middag på Il Romanos med farbor Anders, hans svärfar Bosse och deras kollega Ola. Nu sitter de här i min soffa och ska sova över här i natt. Riktigt gott med grekisk mat och trevligt med sällskap! =)

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Men hur hinner du träna två gånger per dag?? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, jag försöker så gott jag kan... :) Jag jobber mer periodvis och mindre periodvis. Just nu har jag haft möjlighet att jobba i samband med lunch och efter jobbet... :)

    SvaraRadera