tisdag, september 07, 2010

Dagens komik...?

Jag är gammal och senil! Under ett längre tag har jag gått och grämt mig över att jag alltid lyckas glömma köpa ny diskborste, nya disktrasor och nya disksvampar. Men i söndags kom jag äntligen ihåg det, grattis till mig! Och seg som jag är lade jag in dessa i köksbänken först idag... Men vad är det som uppenbarar sig för mig då, om inte att jag redan har 1½ paket med disksvampar. Så nu har jag alltså 2½ förpackning med disksvampar i min diskbänk. Tur att de inte har något bäst-före-datum i alla fall!

Idag kom pappa förbi med min jacka och halsduk som jag glömde hemma i Haverö i helgen. Tack pappa, du är bäst! Tack för god kina-middag dessutom! :)

1 kommentar:

  1. Jacka och halsduk?????? Svårt att tänka sig in i det här, när det varit +32 idag...*ler*

    SvaraRadera