måndag, september 27, 2010

Go Sofia, Go!

Broccolipajen gräddas i ugnen, en film på dvd'n är på gång och jag känner mig alldeles fräsch och skön i kroppen. Jag började dagen med sovmorgon till halv tio, tog mig ut och sprang/joggade/gick 3,5 km och testade samtidigt programmet "runkeeper" i min iPhone. Programmet registrerar alltså hastighet, distans och plats via gps. Riktigt spännande att framöver kunna jämföra "rundor" med varandra.

Sen åkte jag till Själevad där jag blev bjuden på kaffe och bulle av Caroline. (Ja, pappa, jag drack kaffe, med endast pyttelite mjölk dessutom...) Riktigt trevligt, roligt att få lära känna henne lite mer. Då den ena skåningen flyttar söderöver kommer en ny till nordligare breddgrader, det gillas! =) (Dock inte att Rebecca flyttar söderöver...det blir tomt utan henne i Övik.) Vi tog oss en promenad till Hampnäs och tillbaka och sedan åkte jag och simmade med Rebecca. Nu väntar jag på att pajen ska bli klar så att jag kan se All about Steve.

1 kommentar:

  1. Duktig flicka, det blir nog folk av dig oxå !
    Det är bara att fortsätta å pimpla kaffe.

    //Pappsen

    SvaraRadera