söndag, september 26, 2010

Strålar ikapp med solen...

Jag mår bra nu! Jag sprudlar! Jag strålar som solen nu!




Jag känner en harmoni över min tillvaro. Jag trivs med jobbet och känslan av att vara inne på sista arbetsåret i Arnäs församling. Nästa höst är det dags för mig att ta avstamp, dags för mig att utbilda mig... Mentalt är jag redan nu på väg. Det lutar mot socialpedagogik på universitet/högskola för att komplettera med religion/teologi och församlingspedagogsutbildning. Jag tror att jag vet vad jag vill. Det känns så skönt!
Efter en arbetshelg med läger, gudstjänst och KU där allt gått fint så känner jag mig ännu mer harmonisk och nöjd... Imorgon bitti ska jag försöka ta mig ut på en löprunda för att testa programmet runkeeper i mobilen. Spännnande! Hoppas att solen skiner liksom mig då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar