tisdag, november 03, 2009

Tristess vs fullbokad

Igår satt jag hemma. Kände mig helt uttråkad. Jag simmade efter jobbet, lagade mat, drack en god smoothie till efterrätt. Städade lite i mitt kök. Luftade elementen. Men oj så uttråkad jag kände mig.

Nu idag har jag precis kommit hem från jobbet och käkat lite lätt. Ska strax iväg och simma. Efter simningen ska jag till Rebecca där jag, hon och Hanna ska baka scones och ha trevligt. Efteråt ska jag till Robert för att kolla på film - Torsk på Tallin som jag aldrig sett. Han ska försöka uppliva kulturen i mig... *ler* Han tycker att jag borde se den innan jag faktiskt åker på kryssning dit i slutet av november. Hoppas jag kommer mig igenom den, senast vi försökte se den somnade jag i hans famn...men det är inte helt fel det heller... :P Får se om vi kommer en bit längre den här gången i alla fall. :)

1 kommentar:

  1. Hahah, jag håller tummarna för att du inte somnar den här gången! ;)

    SvaraRadera