fredag, november 20, 2009

Morgonbestyr

Ja, klockan är åtta, jag har två timmar bokade i tvättstugan (smart tänkt Sofia så fick tvätten torka i torkskåpet under natten!), jag ska göra iordning två bäddar för övernattning, jag ska stöka undan disken och jag ska göra mig själv iordning inför en intensiv helg. Jag funderar på att färga på lite extra rött i mitt hår igen...får se hur jag gör. :)
Jag känner mig laddad för helgen i alla fall. Både yrkesmässigt i min roll som församlingsassistent och huvudansvarig från församlingen, men även privat i min roll som distriktsstyrelseledamot, medlem i Svenska Kyrkans unga och i min roll som nominerad till ordförandeposten.
Nu gäller det att allt går i lås med allt som planerats. Gudstjänstband, ungdomskör, schema, plenarförhandlingar, maten, stabsarbetet osv.

Håll tummarna och be för mig!

Förresten, Magnus Carlsson sjunger på morgontv'n på svt1 just nu. Jag har inte tyckt om honom tidigare, men nu går jag mot mig själv och tycker att det var ett superfint uppträdande. Ja, Magnus Carlsson är väl lite bra ändå... :)

1 kommentar:

  1. Jag gillar Magnus Carlsson, och det är en av min mammas stora favoriter :)
    Han har gjort många jullåtar väldigt vackert!

    Och stort lycka till i helgen! Jag svek årsmötet och kommer inte ställa upp som ordförande, men jag är sååå sugen på att komma och hälsa på i morgon! Får se om jag orkar :)

    SvaraRadera