tisdag, november 24, 2009

Nöjd!

Åh vad skönt det är att få känna sig nöjd! Idag har Petronella gjort praktik med mig och hon kände sig nöjd efter att ha avklarat dagens skoluppgift, dagbok över praktiken. Idag har vi varit på planering för läger: julweekend, samt att vi har haft grupp: miniorer i Järved.
Och jag känner mig riktigt nöjd över att jag fått upp två st tavellister/ljushållare över min säng i lägenheten. Det är så lätt att skjuta på saker på framtiden. Jag fick idag låna ett vattenpass av en kollega, och så fort jag kom hem från jobbet fick jag upp dem på väggen! Nu känner jag mig stolt och nöjd. Tack för lånet Birgitta!
Jag tror även att jag kan känna mig nöjd med dagens lasagne även om jag inte hunnit smaka den än.
Snart kommer Robert och då ska vi alla tre äta middag tillsammans! Sen blir det film: "Center stage - turn it up". En fantastisk dansfilm som jag tror att Petronella kommer att fastna för.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint det blev över sängen! :D /Marta

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart överkast du har! :)

    SvaraRadera