torsdag, november 05, 2009

Ljusparty!

Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Idag har jag haft en effektiv dag på jobbet - precis som alla andra dagar den här veckan. :)
Idag när jag kom hem från jobbet gjorde jag direkt smet till kladdkaka, jag gjorde dubbel sats för att i den ena prova att hacka ner vit choklad...succé! :)

Sofi kom strax efter sex och förberede lite inför kvällens party. Emma och hennes mamma kom, Mimmi, Andrea, Linnéa och Angelica. Vi var ett litet tjejgäng som luktade och bläddrade oss fram. Sofi ställde fram ett så snyggt par elefanter i mitt fönster, åh vad jag ångrar mig att jag inte knäppte kort på dem! Dem blev jag verkligen sugna på...kanske någon gång i framtiden om de finns kvar! Men kvällens uppdrag var att i första hand köpa presenter till andra och inte till mig själv. Jag köpte däremot votivljus agave nektar som luktar så gott och som försvinner efter nyår till mig själv...

Ja, jag har haft en trevlig kväll. Hoppades på att få träffa Robert en sväng innan jag åker hem över helgen då Moffa fyller 80år. Men han mådde inget bra ikväll och var tvungen att sova tidigt. Nu får vi båda längta tills på söndag då jag hoppas på hämtning vid busstationen...
Det är jobbigt att vara kär ibland när man inte kan ses alla gånger man vill ses...men det är underbart också... :)

Tycker om dig Robert! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, ni verkar ha haft en toppenkväll! Blä att jag inte kunde komma. När jag för en gångs skull faktiskt tänkte testa och se vad är ljusparty är för något! men, men... nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, nästa gång blir torsdag 28e januari kl 19.00! ;D Kan då ta med katalog upp till Vålådalen för intresserade. :D

    SvaraRadera