måndag, januari 18, 2010

Fixardag

Jag är ledig idag och försöker få det till att bli en fixardag. Jag har bränt ihop lite bilder på familj och släkt från året 2009 som jag ska skicka hem till mamma. Jag har även suttit vid spotify och försökt fått ihop en bra spellista, och kanske har jag lyckats. Jag har i alla fall lyckats hitta några nya favoriter. :) http://open.spotify.com/user/marit-sofia/playlist/1Qo7JLvtcbSuQkkU5Vev2V
Lyssna in om du vill.

Förutom att sitta vid datorn och fixa håller jag faktiskt på att tvätta. Jag är alldeles strax på väg ner i tvättstugan för att köra två maskiner till. Jag har även bokat in mig på träning för både tisdag och onsdagden här veckan. Innan kvällen kommer ska jag se till att få undan disk och kanske även vara duktig och fara till återvinningsstationen i Bonäset...

2 kommentarer:

  1. Härligt! :) När jag var som "bäst" i söndags drog jag igång städning och cyklade bort till Ersboda vilket resulterade i att jag mådde sämre på kvällen. Hoppas du inte har några liknande problem :P

    SvaraRadera
  2. Nej...inga liknande problem tack och lov... ;) Latheten är dagens största problem...men ska försöka komma mig iväg och träna sen ikväll...

    SvaraRadera