fredag, januari 15, 2010

DS-möte i Uppsala

Jag sitter hemma i soffan med en smoothie samtidigt som jag småstökar och packar. Jag är på väg till Uppsala där distriktsstyrelsen för Svenska Kyrkans Unga i Härnösands stift ska sammanträda. Vi har ju flera i styrelsen som bor i Uppsala just nu och då håller vi mötet på deras hemmaplan vid ett tillfälle. Samtidigt som vi tar tillfället i akt och träffar förbundsordförande Johan Berkman och invaderar Svenska Kyrkans Ungas kansli där vi håller mötet och ett flertal av oss i styrelsen kommer att bo.
Det är mitt andra styrelsemöte som ordförande. Jag är en ganska utåtriktad person och jag gillar mötet med alla medlemmar. Jag är blyg ibland, men i rollen som representant för Svenska Kyrkans Unga känner jag ingen större blyghet. Jag hoppas att det här mötet går lika bra som det föregående. Dessutom är ordföranderollen en roll jag håller på att växa in i. Nu är jag på gång och riktigt taggad efter julledighet med väldigt lite SKU-aktivitet.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en bra helg vännen!

    Tänkte på en sak, som vi har börjat tänka på...när du skriver såna tidsangivelser då du inte är hemma, så är det enkelt för tjuvar att ha koll och bara kliva på, de vet ju exakt på minuten när du kommer hem...
    Bara ett hett tips, att kanske brodera in såna grejer lite mer, jag försöker tänka på det både på bloggen och på FB....

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Åtgärdat det...fast min lägenhet känns ganska svår att bryta sig in i, och jag har inte heller några större dyrgripar...
    Jag hoppas också på en bra helg! :)
    *kram*

    SvaraRadera