torsdag, januari 14, 2010

Ännu en vecka av 2010

Ja, då var en andra vecka avklarad under året 2010. Bara 50 veckor kvar till 2011... ;)
Tiden går verkligen fort.
De andra veckan av året har jag gjort både det ena och det andra.

8/1: Batteriet i min bil hade laddat ur. Jag fick ta bussen från Robert till Järved för att ta bussen till stan för att ta bussen till Sundsvall. Ett möte med Håkan Öström för att diskutera och städa Svenska Kyrkans Unga i Härnösands stifts hemsida. Kvällen tillbringades med Robert och Dexter.

9/1: Skruvade tillbaka batteriet i min bil efter att fått hjälp att ladda det i Roberts svågers garage. Mer Dexter och sen hem till mig själv i lugna från. Lite egentid och hushållssysslor.

10/1: Äntligen sol och promenadtemperatur ute. Jobb på eftermiddagen, det var middag och mässa med de frivilliga i Arnäs församling. Underbart att träffa alla frivilliga. Det är imponerande hela gänget, vad de åstadkommer!

11/1: Gipsfigurverkstad på jobbet. Det började bra, men slutade mindre bra. Det var inte riktigt min dag så att säga...

12/1: Heldagsplanering och samtal med barn- och ungdomsarbetslaget. Var duktig och tränade 40minuters kondition före middag och annat...

13/1: Heldag personaldag med nya kyrkonämnden. Hade tänkt gå på vattengympa, men latheten slog till och jag lagade en god middag och bakade ut rågbröd istället.

14/1: Konfirmandplanering hela dagen. Middag hemma var rester från gårdagen, ljusparty hos Anna på kvällen. Och träningen struntades i för bortstädning av julen och packning inför helgen DS-möte i Uppsala.

Ja, det var min vecka det. En ganskaskön vecka, men mycket tänkande har krävts på jobbet. Imorgon bär det av till Uppsala, som redan skrivit. Hoppas på ett minst lika bra DS-möte som senast i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar