måndag, januari 11, 2010

Inte ritkigt min dag...

Pust och suck och stön och flås. Jag sitter vid skrivbordet åp mitt jobb, dagens arbete är slut och mina planer var att jag skulle ta mig till stepin för att skulle träna kondition.
Jag vet dock inte om jag vågar. Under eftermiddagen ahr allt gått utför för mig på obbet.
Jag och mina kollegor har haft gipsfigursverkstad. Det gick jättebra på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Tills jag började knuffa till bord och hälla ut formarna...
Pust och suck och stön och flås.
Gips över hela mina skor, gick dock lätt att torka av syntetmaterialet...

Jag känner mig helt väck just nu. Har inte en aning varför. Men att jag ska träna och laga mat, det känner jag mig tveksam till just nu. Det är bra nära att jag far hem och lägger mig på soffan... Jag får kanske ta med mig Robert på en promenad istället för konditionsträningen.

Nu ska jag gå ut till min bil och kolla glykolen och förmodligen fylla åp innan jag åker hem.
Och stavningen fungerar inte heller idag, och det orkar jag inte korrigera...som sagt:

Det är inte riktigt min dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar