måndag, december 14, 2009

Julshopping i Umeå

Har haft en riktigt trevlig dag med min underbara Robert. Är imponerad att han klarat av så många "tjej-butiker" som vi faktiskt tagit oss igenom... Många julklappar är avklarade och både jag och Robert har hittat oss nya skor. Jag har hittat vettiga vinterskor istället för de utslitna jag har nu och Robert hittade ett par vårskor. :)
Det är annorlunda att gå och shoppa i en stad som man inte riktigt känner, men intressant! Man upptäcker nya butiker och kan ha ganska roligt åt småsaker... :)

Vi mötte även Markus och Linnea på Lagerhaus, ett oväntat inslag... :)

4 kommentarer:

  1. var det Lagerhaus eller Markus och Linnea som var det oväntade inslaget? ;-)

    SvaraRadera
  2. Markus och Linnea! Visserligen var Lagerhaus också en positiv överraskning då jag inte känner Umeå so mstad så väl... =)

    SvaraRadera
  3. Robert är väl upplärd och tuktad ;-) //Erika

    SvaraRadera
  4. Det är bra, det gillar jag! Han är så go! :)
    Får se hur många gånger till han vågar en hel shoppingdag med mig... ;)

    SvaraRadera