torsdag, december 10, 2009

Ibland bloggar jag ganska sällan...och ibland bubblar orden på min tunga så snart jag tryckt "publicera" på det gamla inlägget. Ibland sprutar det ord ur munnen - skrivna eller uttalade. Jag kan känna att ibland är jag så jobbig med allt mitt surrande, men ibland kan jag känna mig så tyst och tråkig också. Tänk så olika det kan vara olika dagar!

Pappa har undrat vad jag önskar mig i julklapp...nu har jag kommit på lite olika saker. En mus till min dator, ett datorunderlägg som man kan ha under datorn när man sitter i soffan, en skrivare skulle inte heller vara helt tokigt men det är inget jag egentligen behöver...men ibland kan jag sakna att ha en... När jag fyllde år var det lite kökstema, nu till jul kanske det blir lite dator-tema...

Jaja, jag ska försöka stoppa mina fingrar och bli tyst nu. ;)

1 kommentar:

  1. Jag känner likadant med det där att surra en massa... oftast känner jag att jag pratar för mycket, men ibland känner jag mig oerhört tyst och trist! :O

    SvaraRadera