onsdag, februari 10, 2010

Vardagssysslor...

Ikväll har jag varit och vattengympat efter dagens arbete. Det har varit en bra dag idag, både på jobbet och på träningen. :) Har ganska nyss kommit hem och ska försöka stöka undan lite här så att det är fint och städat då jag kommer hem på söndag efter min lilla tripp till Uppsala i helgen.

Imorgon jobbar jag också, men jag ska även försöka kolla av min bil. Jag har några lampor jag måste byta ut, också ska jag ta och städa igenom bilen lite snabbt så att den ser lite fräschare ut när det är dags för besiktning på måndag...

2 kommentarer:

  1. hej, vill du vara med och tävla och bli veckans blogg?
    isf kommentera här med ditt namn

    http://idaalundbeerg.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html#comment

    lycka till

    SvaraRadera
  2. =)
    Ja titta... nu finns jag med i spalten med bloggar du läser :)

    SvaraRadera