torsdag, februari 25, 2010

Reload


I måndags var jag ledig hela dagen, så jag passade på att tvätta 10-16, jag hade tänkt klämma in ett träningspass vid halv tolv medan två maskiner kördes, men pågrund av den bittra kylan satte min bil stopp för det. Jag var så nyfiken på passet "Body Balance" vilket jag tror inte är så fysiskt ansträngande, men nyttigt för närvaron i sin egen kropp. Det ska vara en blandning av yoga, pilates, qui-gong... Men tyvärr ville inte min bil starta. Så då fick jag mer tid att fixa här hemma och till kvällen kunde jag tända ljus och bara njuta...Robert kom hit och vi lagade taco-lasagne. Inga krav, bara vara. Så skönt, och sån har nästan hela vecka varit. Nu när kylan har släppt efter en del har jag återfått mitt humör. :) De som har koll på facebook märkte att jag kände mig måttligt irriterad och bedrövad av kylan i början av veckan... Men nu är det andra tag. Igår kväll var jag på vattengympa och relax - peelingsittning och bubbelbad. Det var riktigt skönt och trevligt. Andreas, Jonas, Anette och Anders var också där. Dessutom har jag börjat de flesta dagarna den här veckan med en smoothie...det är något jag borde göra varje dag Naturell lättyoghurt, 1 banan och 2 passionsfrukter har veckans recept bestått av. Mums! I helgen jobbar jag...då ska Arnäs KU åka på SUM i Brunflo/Torvalla. Jag känner att jag åker dit i flera roller men det känns kul, där är temat "reload" som att ladda om sig själv, inte ladda om bössan eller nåt sånt... Jag hoppas att det ska ge alla deltagare mycket och att alla ska finna ny inspiration och energi. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar