måndag, februari 15, 2010

Besiktning, optiker, paket och solsken...

Idag är det nog min lyckomåndag... :) Än en gång har Gud hört bön och min opel gick igenom besiktningen... Om den var felfri eller om besiktningskvinnan blev förblindad för stunden, det vet jag inte. Men jag måste inte tillbaka på ombesiktning... :) Dock så behöver jag byta skyddsbälgar för drivaxelknutarna på båda sidor...får se om jag fixar det eller om nästa ägare får göra det. Ja,ja...till sommaren ska jag försöka byta bil.

Jag har även varit till optikern idag för en tremånaderskontroll av mina ögon...och det såg bra ut. Det känns bra att jag kostnadsfritt får gå på tremånaderskontroller nu när jag använder linser. Det får mig att känna mig viktig som kund att de bryr sig om min ögonhälsa när jag köper linser genom dem.

Dessutom gick jag igenom posten som jag fick i fredags imorse. Jag hade fått ett paket. :) Enn alla-hjärtans-dag hälsning, ett halsband och batterier och ett förband... Tack snälla pappa! Och resten av familjen med... :) Och nej, som svar på frågan: Inga barnbarn är på väg! (Du får vänta x antal år till...)

Och idag skiner solen, det är helt underbart!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar