måndag, februari 15, 2010

På fredag då...

På fredag är jag hemma på Timmeråbacken en sväng. På torsdag kväll ska jag och Frida besöka Härnösand Centrums ungdomsgrupp och berätta lite om Svenska Kyrkans Unga. Sen på lördag ska jag på förträff inför steg 3ornas utbildningsresa till Iona, Skottland. Jag ska med på resan till Iona för att representera distriktsstyrelsen tillsammans med Lenitha. Vi ska hålla i något/några pass och passa på och rekrytera lite medlemmar till Svenska Kyrkans Unga och våra arrangemang. :)

Egentligen skulle det resemässigt tidsmässigt vara smidigast att åka hem till Övik, men jag tar möjligheten och klämmer in en hemresa till familjen. :)
Dessutom fyller farfar år på fredag så det är ju trevligt att kunna vara med och fira honom. Dessutom har ju Petronella blivit mormor. Hennes chinchillor Chico och Ojsan har blivit föräldrar till en liten söt chinchillaunge som föddes tidigt på morgonen i fredags den 12e februari.
Jag har mina funderingar på att ta hand om dne chinchillaungen som är döpt till Prassel, men jag vill gärna ha en liten Amigo... Så jag får se hur det blir med det.
Och kusin Valdemar har ju fyllt 2 år, den 25e januari rättare sagt och jag har inte hunit grattat honom än heller...

1 kommentar:

  1. hej nu har jag publicerat veckans blogg finalisten!
    checka in o kolla om du är vinnaren :)
    kram

    SvaraRadera