tisdag, maj 11, 2010

Trött!

Klockan är bara 19 på kvällen och jag känner mig redo att krypa till sängs... Men jag ska nog försöka hålla mig vaken så att jag kan se Ugly Betty kl 20 i alla fall. Den här eländiga förkylningen som kom som på posten efter Skottlandsresan höll på att dra sig tillbaka, men nu har den attackerat på nytt igen. Jag har en hemsk hosta som inte alls är rolig.
Och pga förkylningen så är konditionen i botten igen... Inte alls roligt! Jag som vill ut och springa och träna och fara och simma osv. Men, men... Det verkar inte vara dagens melodi! :(

Jag skulle behöva ställa mig och putsa fönster, städa bokhylla, diska, dammsuga, torka golv, fara iväg på återvinningsstationen i Bonäset, tvätta, plantera om några blommor mm, mm...
Blir bara ännu tröttare av rena tanken och får ingenting gjort ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar