måndag, maj 31, 2010

En sväng på ica...

Tänk att det kan vara så roligt att gå på ica en måndagskväll? :) Särskilt när man åker en liten bit extra... Jag och Robert ses inte så ofta på vardagarna nu när både han och jag jobbar. Han har det ju lite extra kämpigt med ryggen dessutom och somnar ganska tidigt. Så att då kunna överraska och "råka" vara på Ica i Själevad samtidigt som honom nu ikväll, kändes lite roligt. En liten trevlig vardagsöverraskning. :)
Härligt att få ta sig en kram och en liten puss för att sedan åka hem, kolla mejl och chilla...

Idag på jobbet hade vi en väldigt lugn personaldag med barn- och ungdomsarbetslaget. Vi blev bjudna på lunch och spelade minigolf... Fast vi pratade lite jobb också... På kvällen blev det middag och bio med ett gäng konfirmander - de valde matställe och det blev Subway. När det gällde bion var gänget uppdelat 50/50 så vi ledare delade på oss. Jag "offrade" mig och såg Sex and the City 2 och det andra gänget såg Prince of Persia. Det jag är mest fascinerad över är att SATC2 var 2½ timmar lång...snacka om att göra en lång film med lite handlig... Fast på något konstigt sätt var den bra ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar