söndag, maj 23, 2010

Seg som sirap...

Idag har jag verklligen gjort ingenting... Jag riggade datorn på nattduksbordet vid sängen vid 12 och låg i sängen och såg en film som Robert kom över med häromdagen. Efter filmen somnade jag och sov ett par timmar. När jag vaknade kände jag mig seg som sirap, i stil med en zombie...
Jag vet inte varför jag blev så fruktansvärt seg då...men hostan har börjat lägga sig, så jag tar inte hostmedicin lika ofta nu. Vet inte om segheten hörde ihop med att jag inte tagit någon hostmedicin än för dagen då...
Men efter en omgång hostmedicin, dusch och middag känner jag mig mycket piggare, men inte frisk än.
Imorgon är min sista sjukdag...vet inte än hur det blir på tisdag, om jag fixar läkarintyg och är hemma några dagar till eller om jag börjar jobba då...Får se! Förmodligen lär jag må mycket bättre imorgon, fjärde dagen med antibiotika...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar