måndag, maj 24, 2010

Kamera och hemvisit

Läste om en tävling för Smartson om att bli testpilot för en ny systemkamera här. Det är roligt att fotografera, och jag har ju min följeslagare FinePix Z... Men det vore häftigt att få testköra en systemkamera och sedan få behålla den. Alltid roligt om man kan ta lite bilder av högre kvalité vid stora högtider, dessutom vet jag någon annan som förtjust skulle vilja låna den för att fotografera naturens mystik - mamma.
Jag tror att det är något vi har gemensamt, att vi tycker om att fota blommor och kryp. Det är kul att se när det blir bra resultat. :)

Apropå mamma, imorgon åker jag hem med bussen för att bara vila och vara hemma hos mamma och pappa i två nätter. Det blir skönt. Sen börjar allvaret med jobb på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar