fredag, maj 21, 2010

Rätta medicinen...

Idag tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen när de öppnade, efter 35 minuter ringde de upp, fick tid 10.30. Jobbigt att vara uppe och ringa kl 8 imorse, och ta emot samtal när jag sov och vilade som bäst.
Men jag kom mig i väg i alla fall. Läkaren misstänkte nedre lunginfektion, men när jag väl fick medicinen så stod det att det var mot lunginflammation.
Ja, i vilket fall som helst hoppas jag nu ha fått den rätta medicinen så att jag kan bli frisk och få njuta av sommaren... Det blir inget vårrus på tisdag kväll för min del. Men Ångespelet på onsdag hoppas jag inte detta ska stoppa mig från. Men nu får jag ta en dag i taget... Jag blir hemma och vilar hela helgen tills på måndag. På tisdag börjar jag antingen jobba igen eller måste införskaffa läkarintyg.
Ikväll är nöjet guldkompassen...som redan skrämt mig så att jag spillt mjölk över hela mig. Sen blir det en tidig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar