onsdag, maj 12, 2010

Överraskning!

Ikväll då jag kom hem fick jag mig en härlig överraskning... Det låg ett paket innanför min dörr. :) Och inte vilket paket som helst... Utan ett paket med pappas handstil, och lite musik hemifrån fanns däri. Det är sådana gånger jag känner att jag längtar hem till familjen för att bara få vara... Marcus Jönsson, Haverös egna stolthet med hans egenhändigt skrivna countrymusik. Och hans röst sen... Mmm. Det är inte lite så att man blir imponerad! :)Pappa och Petronella vid festmiddagen på Matcompaniet i Själevad lördag den 17e april den helgen då mamma, pappa, Petronella, Pulina, Anders, Sandra och Valdemar var och hälsade på mig... :) Jag åt på matcompaniet med Svenska Kyrkans Unga i Härnösands stift idag efter lite arbetsgruppsmöten och åt en rejäl kebabtallrik. Min portion hade nog räckt till tre pers... Mätt blev jag definitivt och mer än hälften blev över... Ja, inte är de snåla där inte!Nästan hela familjen, Paulina laddade inför konfrmationen genom att gå och lägga sig tidigt medan vi andra stollar spexade loss i soffan hemma på Timmeråbacken. Vad härligt det är när man får tid med familjen att bara vara en stund. Jag är så glad att jag åkte hem så pass tidigt i lördags att jag hann med en skön hemmakväll inför söndagens stora konfirmationskalas med huset fullt i släktingar... Det är roligt att vara många samlade, men det är viktigt att också få den där kvalitétstiden med familjen också. Då man inte behöver göra en massa saker hela tiden... jag tror tyvärr att jag är lite dålig på att "planera in" det i min kalender... Men på semestern till sommaren hoppas jag att det blir gott om sådan tid... Men jag hoppas ju också att jag och Robert ska få rå om varandra ordentligt då kalendern för en gångs skull ite är fullbokad...


Idag testade jag mitt nya diadem. Det är ganska sött tycker jag. :) Det är kul att våga något nytt ibland...Jag gillar färg och sådant som sticker ut lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar