torsdag, april 23, 2009

Våren är verkligen här nu!


Åh vad fantastiskt, våren är här. Vårsolen har förgyllt Örnsköldsvik denna vecka. Och med solen kommer så mycket energi och glädje! :)

Jag känner mig riktigt nöjd för jag har lyckats cykla till och från jobbet två gånger den här veckan. Det är vår för mig! Det är så härligt, man hinner liksom se saker efter vägen. Människor som börjar ta av sig till lite mer våriga kläder. Jackorna och skorna har bytts ut, många är ute och cyklar, tussilagon blommar för fullt, vägarna är torra och slasket borta!

nästa vecka åker jag till Budapest, jag undrar hur långt våren har kommit där? längre än här i alla fall! Jag saknar ännu gröna skott på träden!

1 kommentar:

  1. Lita på att våren är kommen i Budapest, vi ska ha det riktigt trevligt där!
    *kram*

    SvaraRadera