söndag, augusti 01, 2010

Sommaren är kort...

...det mesta regnar bort... Ja, det stämmer verkligen. I år hade jag verkligen otur med mina semesterveckor eftersom att regnet och de grå molnen tittat fram precis när jag fick ledigt. Visst jag har kunnat njuta av sol under mina jobbveckor i Övik, men det är inte samma sak som att ligga på stranden hela dagen och ligga ute på gräset och lapa sol och ladda upp D-vitaminlagret. Men, det är två veckor kvar och jag hoppas att solen nu ska våga sig fram!

Igår var jag, systrarna, mamma, Kristina och hennes syster och deras mamma på konsert med Tomas Ledin i Rätan. 1000+ i publiken. Snacka om bra uppslutning från byarna, jättekul! Tomas var riktigt bra och lyckades locka fram solen. Men solen tittade fram redan under förbandet och inte undra på, för vilka söta små charmtroll. The relatives, ett gäng söta Rätanspojkar som fick yngsta syrrorna på fall. De var riktigt duktiga dessutom och fick avsluta genom att spela och sjunga de sista låtarna Ledin framförde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar