fredag, augusti 13, 2010

Furuvikstur

I dagarna två (måndag-tisdag) var vi ute, vår familj och lilla kusin Valdemar. Husbilscamping vid Högbacka ovanför Gävle och sedan en heldag (nästan) på Furuviks djurpark. Kameler och apor och mycket annat... Men höjdpunkten enligt kusin var nog ballongtraktorn och ödlan på pinne som öppnade och stängde munnen då han tryckte på handtaget.




På hemvägen slumrade alla utom chauffören. Nu i efterhand (onsdag 11e) har jag ont i vänster ögonbrynsben som jag förmodligen sov lite väl hårt mot, vänster tumme som fått sig en lätt stukning på grund av min egen klumpighet. På höger fot har jag skavsår och blåsor sen promenaderna i Stockholm så även foten begränsar mig. Vet inte vad mer som kommer hända innan måndag då jag börjar jobba... Ska försöka ta det lugnt nu de sista dagarna... :) Idag fredag den 13e har dessa åkommor lindrats rejält men inte helt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar