torsdag, augusti 19, 2010

Mer träning...

...afro power dance stod på dagens schema. Det fanns många ursäkter innan, men jag tog mig dit. Väl på plats kom jag på mig själv att le under träningen vid ett par tillfällen. Denna träningsform är riktigt härlig, men tro inte att det bara är lek för det. Jag tror aldrig jag haft så mycket träningsvärk som efter afro power dancen då jag haft längre uppehåll. Att dansa barfota, röra nästan varenda muskel i kroppen, och att använda de muskler som annars lätt får vila. Med afron lyckas man träna med hela ryggen, hela armarna, hela bröstpartiet, axlarna, benen, rumpan, magen mm mm. Ja, något jag verligen rekommenderar, jag får energi av afron...! :) Imorgon och resten av veckan blir det ingen träning, det får bli till veckan. Kan inte köra igång för hårt heller efter semesterlatheten... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar