måndag, augusti 30, 2010

Body Balance

Tog mig iväg på ett träningspass på StepIn idag på min lediga dag. Duktigt nog promenerade jag till och från träningen dessutom. Body Balance stod på dagens lunchpass, ett pass jag inte testat tidigare. Body Balance är inspirerad av yoga och andra österländska träningsformer men till modern musik. Jag gick in helhjärtat i passet men får väl erkänna att jag inte var den smidigaste i gruppen direkt, men så var de andra som tränade idag erfarna BodyBalance-deltagare. :)


Känner mig nöjd efter dagens träningspass, tycker att jag kunde hänga med skapligt ändå. Tillräckligt bra för att vara förstagångsdeltagare i alla fall! Men snacka om jobbigt. På 45 minuter hann jag bli rejält genomsvettig och arbeta igenom hela kroppen. Är glad att jag promenerade till och från stan så jag hann bli rejält uppvärmd innan passet och rejält nervarvad innan jag kom hem innanför dörren. Imorgon kommer jag att ha grym träningsvärk och får jag inte det så kommer jag bli besviken... *ler*

1 kommentar:

  1. Jisses vad duktig du är. En annan tar ju numera till "skogshuggarpass" istället ;-) Kram!

    SvaraRadera