onsdag, juni 09, 2010

Oj vad tiden gick fort...

Idag på jobbet har jag tagit det lugnt och hållt all eventuell stress borta. Skönt. :)
Imorgon jobbar jag förmiddag och eftermiddagen och kvällen innefattar möte i Härnösand för SKU's räkning. Och vips kom jag på, att när jag ändå är en bit på vägen kan jag ju lika gärna åka hem till Timmeråbacken när ändå min reskamrat verkar ska åka buss hela vägen till och från mötet. MEN då blev det ju så mycket kortare tid att packa på... VAD kan man behöva för några dagar hos föräldrarna då man ska fira en student och en 23åring samt hinna umgås med familjen...? Ja, jag slänger ner det mesta i en väska så får jag hoppas att jag får med mig det jag behöver... :)
När jag kommer tillbaka är det nästa veckas packning som ska packas, för då flyttar jag in hos Robert några dagar medan swoosh avloppsrenoverar hyreshuset jag bor i... Men sen flyttar jag hem till Järved igen! (Pappa, inga barnbarn än på många många år!)

2 kommentarer:

  1. Vad är det med er ungdomar idag ???
    Sitter ni bara framför datorn ???
    Ja, ja får fortsätta att vänta då.

    //Pappa

    SvaraRadera
  2. J...vad ska man annars göra? Jag tar med min dator till Robert nästa vecka så jag har någonting att göra där... ;)

    SvaraRadera