tisdag, juni 08, 2010

Allt eller ingenting!

Ja, sån är jag! Antingen är jag hemma och vilar och gör ingenting...eller så satsar jag järnet och har flera bollar i luften samtidigt. Antingen är min lägenhet städad och tipp topp eller så är den i kaos. Antingen tränar jag flera gånger i veckan eller ingenting alls. Antingen är jag frisk eller sjuk och nu är jag i mellanläge.
Jag äter fortfarande antibiotika men symptomen av sjukdom är nästan helt borta. Imorgon är min första arbetsdag på väldigt länge känns det som. Min stora utmaning är att ta det lugnt imorgon men ändå få saker gjorda. Att anstränga mig LAGOM alltså. Nu önskar jag mig själv lycka till. :)

1 kommentar:

  1. Ja, nu får det vara nog med sjukdom i din kropp. Din tur att vara frisk har kommit.

    Känner igen utmaningen att ta det lugnt, håller tummarna.

    Kram

    SvaraRadera