onsdag, april 14, 2010

Sjukling

I måndags kom jag hem till Sverige efter Skottlandsresan med de unga konfirmandledarna steg 3. Men jag kom inte längre än till Själevad där jag blev bjuden på mat och fick snarka skönt i Roberts famn. :)
I går, tisdag jobbade jag en långdag med Nya steg och miniorer.
I går kväll hade jag rejält ont i halsen och imorse då jag vaknade hade jag ingen röst. Efter att ha duschat och vaknat till konstaterade jag att jag inte skulle göra någon nytta på jobbet med det stora kråkboet i halsen och sjukskrev mig. Med mycket sömn, vila för rösten och mycket hett te med honung känner jag mig mycket bättre nu och siktar på att vara tillbaka på jobbet imorgon.
Ska lägga upp lite bilder och berätta om Skottlandsresan då jag orkar sätta mig och ladda ur bilderna ur kameran... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar