fredag, april 30, 2010

Atji, atji, prosit!

Jag nyser och nyser och nyser... Och däremellan snyter jag mig och nyser igen... Idag är jag hemma från jobbet. Häller i mig hett te med honung i, äter esberitoxtabletter och igårkväll plågade jag i mig rå vitlök - sen for Robert hem... *ler*

Jag har dessutom både hunnit jublat och blivit besviken under gårdagen... Min morbror Per-Oskar "poppen" fyller 40 år och ska hålla 40årskalas i Östavall i maj månad och först såg det ut som att jag inte kunde vara med, sen insåg jag att jag kunde vara med och därefter så insåg jag att jag läst fel datum så jag kan fortfarande inte...

Imorgon ska jag till Åre, bo billigt på Holiday Club (Crazy days i maj månad), bada, basta och må gott med vänner. Det känns riktigt roligt, men jag hoppas att förkylningen kan dra sig tillbaka lite så att jag kan orka med promenader mm också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar