onsdag, april 28, 2010

10 månader...

Idag har jag och Robert varit tillsammans i 10 månader...om man räknar från den där natten på Hamnfesten då vi bytte nummer och söndagen på stranden där vi blygt träffades av en slump. Det var en intensiv söndag den där 28 juni 2009, men ack så pirrande och spännande det var. Det gick ganska fort för oss att falla för varandra, och det känns riktigt bra. Sommaren 2009 är oförglömlig!
Vi har inte umgåtts så mycket med varandras släkt och familjer. Men det kommer eftersom...
I måndags åt jag middag hos Robert - den romantiska rätten ris och fiskbullar (ris till fiskbullar???). Och sedan tog vi oss en liten promenad till Roberts farmor och farfar som jag presenterades för. Trevligt att träffa dem... De tyckte att jag verkade snäll och trevlig, hoppas de har rätt! ;) Får se när Robert får träffa mina far- och morföräldrar, kanske i juni om jag åker hem någon helg då.

3 kommentarer:

  1. Ja lilla gumma, Ulla o Torsten har helt rätt, du är söt och rar, synd bara att vi inte har setts så mycke(skyller på flytt o sånt) men det ska vi ändra på i sommar. Ha det så bra/kram Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Det är lite lustigt, för min bilogiska mormor heter Ulla, min farbror heter Anders, min mormor och min farmor heter båda Elisabeth, men de båda kallas för Lisbeth... Dessutom heter min mosters man Robert... *ler*

    Ja, vi får hitta på något trevligt till sommaren, och jag kan skvallra att min mor är väldigt förtjust i loppis...fast inte pappa - men han får följa med ändå. Vi brukar varje sommar ta en heldag med en kompis familj (Kristinas familj, kanske Robert har nämnt henne?) då vi åker runt... Det kanske är något du och Erika m.fl skulle vilja följa med på? Jag hoppas kunna dra med Robert...men han gillar ju också loppisar så... ;)Mitt förslag för nästa års loppisrunda är Haverö (startpunkt) - åsarna, svenstavik, östersund och sen vägen mot hammarstrand och sollefteå och sen övik... Välkommen att fundera på saken! :) Mina föräldrar skule säkert tycka det vore trevligt att få träffadig och Peter också!

    SvaraRadera
  3. Låter som en mycket bra dag..vi får planera in semestrarna efter öppettiderna på loppisarna. Kram ps. Robert har min mejladdress så slipper vi kommunisera på det här sättet..Kram

    SvaraRadera