tisdag, februari 07, 2012

...och livet rullar vidare!

Ja, onekligen är det ju så. 9 dagar har gått sedan Cecilia gjorde slut med mig, 9 långa dagar som fyllts upp för att få dem att gå. Jobb i dagarna 7 och därpå 2 lediga dagar. Igår umgicks jag med vänner hela dagen och sov över hos en vän för att få gråta med sällskap, idag har jag tränat, umgåtts med vänner, käkat gratislunch på O'learys och kvällen tillbringar jag här hos Ida där jag nyss fått ta mig ett bad och nu ska vi avsluta kvällen med film. =)

Imorgon jobbar jag låndag men till helgen är jag ledig och misstänker att jag lär fortsätta med att fylla upp min tid till max för att slippa smärtan så långt det är möjligt. Den tanke som flugit genom mitt huvud flest gånger den här dagen är: Jag vill aldrig mer bli kär, det gör så ont då det tar slut! Förmodligen går det över, men där befinner jag mig just nu...

2 kommentarer:

  1. Kram på dig, vännen!/Kris

    SvaraRadera
  2. Skickar ett gäng kramar till dig. Och har du vägarna förbi Härnösand så hojta till så bjussar jag på kaffe.

    SvaraRadera