torsdag, februari 23, 2012

Dag #2

Dag #2 i fastan. Sent igår kväll var jag tvungen att ställa mig och laga mat för att jag skulle ha matlådor idag. Så till lunch och middag idag blev det samma sak. Min utmaning nu är att fylla min fryst med hemlagade vegetariska matådor så att jag kan variera min kost med hemlagad mat även om jag inte lagar mat varje dag.

Nu sitter jag och käkar en sen middag och ska sen se till att packa inför resa till Malmö för melodifestival med vänner. Imorgon bitti går tåget tidigt, men det ska inte vara några problem, för då kan jag sova ju! =)

Kvällen har fyllts med ännu mer framtidsfunderingar. Vad vill jag med mitt liv, vad ska jag göra, vad är jag kallad till att göra. Vad lockar mig, vad är klokt, vad är givande... Det känns bra att ha diverse kloka människor att prata med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar