tisdag, februari 28, 2012

Goosebumps

You give me, give me Goosebumps
l look in your eyes
it’s giving me power
lighten me up, set me on fire
it knocks me down
it knocks me down

It touches my heart
and making me shiver
pumping my blood into a river
of emotions
of emotions

l’m waking up the city
calling out your name
l never felt like this before
We’re gonna make it happen
We got the connection

You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
And I just can’t shake this feeling
but it makes me come alive
You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
’cause I just can’t stop this shivering
but it fills me with desire

You’re under my skin
cause a reaction
l’m taking you in
with every breath
I’m trembling
l’m trembling
We’re gonna make it happen
We got the connection

You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
And I just can’t shake this feeling
but it makes me come alive
You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
cause I just can’t stop this shivering
but it fills me with desire

Yeah
Yeah
You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
And I just can’t shake this feeling
but it makes me come alive
You give me, give me Goosebumps
You give me, give me Goosebumps
’cause I just can’t stop this shivering
but it fills me with desire


Hanna Lindblads låt Goosebumps är en av de bästa låtarna jag hört på länge, den talar direkt till mitt hjärta och sammanfattade mina känslor för Cecilia väldigt bra. Jag satt och grät igenom låten på melodifestivalsgenrepet i Malmö, likaså på kvällen var jag väldigt berörd av den. Nu har jag äntligen lyckats lyssna på den utan att gråta. En fin känslomässig sammanfattning, tror att jag äntligen börjar kunna stänga av de känslorna nu... Lite i alla fall. Buggkursen gick dock kasst igår, jag fixar verkligen inte att dansa utan att vara glad. Ett tips för att må bra: undvik att bli dumpad! Ett annat tips för att må bra: våga risken att bli dumpad! Nu måste jag slute älta och gå vidare bara... Jag lever och jag är frisk, men jag gråter nästan värre än under de värsta perioderna i tonåren... Hoppas att gråten är ute snart, och med den alla känslorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar