torsdag, november 24, 2011

Nu bär det snart av...

COP17, partkonferens angående klimatfrågor. Jag har hela tiden vetat vilket stort möte det är jag ska åka på, men nu börjar jag på nåt vis begripa storheten. På COP15 i Köpenhamn fanns det 120 stats- och regeringschefer från hela världen. I Cancun i Mexico förra året var bevakningen dock inte lika stor, då var inte heller delegaterna från lika höga toppositioner. I år verkar bli ett lite mer bevakat möte igen, med förhoppningsvis många stats- och regeringschefer på plats.
Att läsa på har varit en utmaning då jag har haft ganska mycket på mitt schema, men nu när jag har gjort det så känns det riktigt bra!!!
Förutom allt skrivande, skypande och nätverkande jag ska göra för Svenska Kyrkans Unga hoppas jag också få lite roliga upplevelser och få lära nya vänner från hela världen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar