lördag, november 05, 2011

Bloggandet...

...har legat ganska mycket efter. Om det legat efter. Kanske har det inte funnits alls nästan det senaste året.

Det senaste året har varit mycket intensivt med flytt, byte av jobb, byte av förtroendeuppdrag för mig. Men det har varit intensivt på ett positivt sätt. Jag trivs på jobbet, jag har fått många nya vänner, jag har fått många nya upplevelser och nya utmaningar.
Jag har vuxit väldigt mycket som person och ständigt återkommer jag till att anledningen till att jag är engagerad och så företagsam måste ha med mamma att göra. Hennes verksamhet i KGF under min tonårsperiod och uthyrning av vandrarhem + att hon gick till att bli egen företagare.
Det är så häftigt att se spåren av sina föräldrar i sig själv...även om de spåren inte är biologiska så är de äkta. Det handlar om äkta relationer. Ganska häftigt faktiskt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar