fredag, november 25, 2011

Gate 8

Sitter på Arlanda på gate 8 och inväntar boarding. Om en timme ska planet till
Frankfurt lyfta, därifrån byter vi anknytning till Johannesburg och imorgon
eftermiddag byter vi anknytning till Durban.
Vi som sitter och väntar är Celina, Ulrica, Tinde och jag. Nu sitter vi alla och pillrar med våra mobiler innan vi måste stänga av dem och sedan betala så mycket mer för bruket av våra telefoner.
Jag ser framemot dagarna i Sydafrika, det här känns riktigt bra och jag har fått positiv respons kring min radioinsats igår. :-)

Får se om vi hinner få tillgång till internet redan på söndag eller om det dröjer tills veckan som kommer.

Ja, snart lämnar jag Sverige för ett tag. Och mina chinchillor får glädjas över min vän som är där och tar hand om dem... <3

Ser nu att flighten efter oss på samma gate går till Riga, skulle kunna tänka mig att åka dit med!! :-) Men passar på att åka med planet jag har boardinkort till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar