tisdag, januari 24, 2012

Träningsvärk from hell

Jag har en grym träningsvärk idag, men grymt skön också, på så vis känns det att jag slitit på bodypump! =) Hade tänkt träna ikväll också men kom på att det är bättre om jag gör det på torsdag, då varar träningsvärken längre och jag chockstartar inte min kropp totalt. På måndag börjar buggträningarna igen, det kommer bli grym konditionsträning! =)

Jag fascineras fortfarande över lugna januari och passar på att njuta. Har lite disk och en del tvätt som väntar på mig men den överlever en stund utan mig. Har ikväll passat på att kolla på film och tagit det lugnt, riktigt skönt!

Igår blev det bestämt att jag ska på Uppsalas DÅM i april, det ser jag framemot! Tycker dock att det är riktigt sumpigt att jag missar förbundsstyrelsemötet i februari, men anledningen är tillräckligt god tycker jag. Jag måste jobba, och jag åker med ungdomarna på Härnösands distrikts största ungdomsläger arrangerat av Svenska Kyrkans Unga. Så får de en förbundsstyrelserepresentant på plats också! =)

Lyssnar på Veronica Maggio och njuter i min korgstol, det är inte så tokigt det! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar