måndag, januari 30, 2012

Mitt hjärta blöder

Får ingen luft, blir knuffad runt


Jag dansar men jag känner ingenting alls

Allt går för fort, de andra drog

Andas, andas men det är för varmt



Jag är för full, du är för ung

Jag ser dig prata men hör inte ett dugg

Letar mig ut, blinkande ljus

Andas, andas, allting snurrar runt



De stänger men ingen bryr sig

Blir blind när alla lampor lyser

Mmm, det här är värt att dö för

Jag tror mitt hjärta blöder



Jag är så svag, ger dig en kram

Jag ser dig ringa men har inget val

Vi går på rad, suddiga barn

Barfota-fötter genom hela stan



Åh nej, nu ser du mig

Jag måste rota i flaskan efter mod

Jag är så hög, jag kunde dö

För jag kan göra det som ingen gjort, som ingen gjort



De stänger men ingen bryr sig

Blir blind när alla lampor lyser

Mmm, det här är värt att dö för

Jag tror mitt hjärta blöder



De stänger men ingen bryr sig

Blir blind när alla lampor lyser

Mmm, det här är värt att dö för

Jag tror mitt hjärta blöder



Kom, vi sover över



Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Jag följer med dig hem ikväll

Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Jag följer med dig hem ikväll



Vill inte vara själv



Blir blind när alla lampor lyser

Mmm, det här är värt att dö för

Jag tror mitt hjärta blöder



Blir blind när alla lampor lyser

Mmm, det här är värt att dö för

Jag tror mitt hjärta blöder



Jag tror mitt hjärta blöder
 
Veronica Maggio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar