lördag, januari 14, 2012

En liten paus...

...har jag tagit mig idag. Sovmorgon tills jag vaknade! Gófrukost med morotsbröd, smör, ruccola, pepparsalami och stekt haloumi. Mums! Filmtittande i soffan, twilight (ettan) blev det.
Fyllde telefonen med lite musik och gick ut och gick i det milda vintervädret, handlade apelsiner och blodpudding på vägen hem så nu blir det en skön dusch och lördagsmiddag med blodpudding och saftiga apelsiner till efterrätt.
Det lutar åt att kvällen bjuder på lite filmtittande. Telefonen ligger en bit bort på ljudlöst. Skönt att sätta sig själv i en liten bubbla ibland och bara vara.
Imorgon ska jag hjälpa Ida med flytt och träffa Lina och några fler för att dansa rueda. Nu ska jag återgå till min nedkopplade softa lördag... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar