tisdag, januari 25, 2011

Det som göms i snö...

...kommer fram vid tö!

Jag har under en längre tid saknat en skiva med klassisk musik, några demosar, singlar mm. Har letat som tokig under perioder av de 2½ år jag bott här i lägenheten men inte hittat dem, trodde de försvunnit i senaste flytten. Men nu ikväll hittade jag dem då jag kopplade ur dvd'n för att göra redo den ner i flyttlådorna. Bakom dvd'n låg diverse singlar och skivor. Få se vad med som kommer fram i flytten... ;-)
Har ikväll passat på att möblera om i samband med flyttpackningen. Har även fyllt 3 flyttlådor nu idag. Måste dock köpa fler flyttlådor... 10 till tror jag att det får bli!

På torsdag bjuder jag lite vänner och bekanta på utflyttningsmiddag, lasagne med diverse ting i frysen. Fisk och spenat, wokgrönsaker och falukorv. Det blir bra tror jag! =) Ev. blir det en vegetarisk också!

1 kommentar:

  1. Lycka till med flytten! Jag tror Arnäs kommer sakna dig mycket. Allt gott i framtiden, ljus och frid.
    /Ida Eriksson

    SvaraRadera