söndag, januari 02, 2011

Gott Nytt År!

Så har startskottet för 2011 gått med middag och fyrverkerier uppe på Överturingen. Årets nyårsfirande skedde med Kristina (som vanligt), hennes Johan och hans kompisar.Vi konstaterade igår att nio av tio år de senaste tio åren har jag och Kristina firat tillsammans. Förra året skedde det lugnt som bara den uppe i Övik. Nu i år med lite mer fart...


Är inte köket utrustat med elvisp får man ta till andra medel för att få in lite fluff i vaniljvispen... ;)



Kristina och hennes Johan...


Omöjligt att få en bild på oss utan grimaser eller utan att någon kollar bort eller blundar...


Jag försökte undvika en look-alike-krock men misslyckades fatalt då det slutade med svart diademrosett på oss båda. Men,men... Passar bra för piff och puff! På vägen hem var det dock väldigt slirigt pga all den tunga snön som föll under dagen och kvällen sista dagen på år 2010. Marielle och Isabell liftade med mig hem...
Marielle som jag gått keramikkurs tillsammans med för cirka tio år sedan som nu bor i Odensala. Vi sa att vi kanske tar en fika nånting då jag flyttat till Östersund... :-)

1 kommentar:

  1. Tack för titt på min blogg. Vad roligt att höra att du har likadan vaser som jag och att jag fick veta att det finns fler varianter av min Söndgen! Kul!

    SvaraRadera