lördag, februari 05, 2011

Gammalt och nytt i dagar med flytt!


Hejdå mitt gamla kök i Järved!


Garderoberna i mitt nya sovrum!


Fönstret i sovrummet! Fönstrett vetter ut mot gatan.


Balkong och fönster i vardagsrummet. Fönstret vetter ner mot stan, åt vattnet till. Carport nedanför.


Öppna spisen i vardagsrummet. Dock får jag bara elda ljus där i... Skjutdörr i väggen för att stänga ut till "halvan".



Vy från vardagsrummet ut till "halvan".


Toalett med vita och gröna nyanser. Jag har redan investerat i tandborstmmugg och tvålpump och hand-handdukar i knallgrönt. Är riktigt sugen på den knallgröna sopkorgen på Åhlens också men det får bli en framtida grej i så fall...!


Lite mindre än min gamla toalett, men ytan är mer användbar på sättet den är planerad.



Köket, fönstren vetter ut mot gatan.



Många skåp!! =)


Rymligt kök!


Bild från hallen ut mot "halvan". Fönstret vetter åt Lugnviks-hållet till! Vardagsrum och toalett till vänster. Sovrum och kök till höger!


Jag trivs i min nya lägenhet. Helnöjd! Nu ska jag bara komma i ordning...


Den här lastbilen var full med grejer!!

2 kommentarer:

  1. Vilken tjusug lägenhet du har fått tag i :D

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lägenhet du har!!
    Där kan du ställa in mycket fint, bl.a. den där fina bänken som du var sugen på.
    Ljus och fin verkar den vara.
    Där kommer du att trivas!!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera