tisdag, december 21, 2010

Nattsudd!

Ja...min mamma har alltid varit en nattsuddare. Uppe sent och fixar. Uppe tidigt och fixar... Nu är jag likadan. Fast jag helst inte vill. Kl 02.00 på natten och båda chinchillorna åter i buren efter julstädning. Snälla var de ikväll/natt. Chico hoppade in i buren på egen hand och Chili var så lättfångad så.
Ja. Nu är det bara den sista packningen kvar att göra och sedan "slutfinishen" på städningen. Dock blir det sop och skyffel istället för dammsugning. Tror mina grannar är ovetandes tacksamma för det... :)
Jag vet inte om min lägenhet kommer att visas något i jul- och nyårshelgerna men jag tänker att det är lika bra att fixa fint då jag har vänner som ska hit och kolla chinchilloroch lägenhet då jag är borta. Och OM lägenheten ska visas vill jag ju att det ska vara fint. Men nu tror jag nästan att jag krypertill kojs några timmar för att ladda för att köra långt imorgon bitti. Jag tänker INTE drick av Östersunds kranvatten i dagarna - ska försöka komma ihåg att fylla egnapet-flaskor att ta med!!!

Godatt en stund! Snart ska jag upp igen...och här är min blå kompis från julklappsbytet på Dekarsögården med distriktsstyrelsen... I like! =

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar