fredag, december 03, 2010

En kopp kaffe...

...och jag får en koffeinchock. Jag var på stan tidigare idag och uträttade lite ärenden. Innan jag åkte hem gick jag på Coffehouse by George och köpte mig en cinnamonlatte - riktigt gott! Har druckit det en gång tidigare då jag fikat där med Pamela. Nu tog jag en take away och körde hem. Drack upp det sista innanför lägenhetsdörren och nu en stund senare är jag alldeles skagig och i koffeinchock. Nog för att jag brukar bli skakig om jag dricker två koppar kaffe eller mer inom loppet av några timmar, men nu var det här EN kopp. Ja,ja...jag försöker återhämta mig och samla energierna. Jag har fått ett meddelande från Dmitrijs i Lettland att han kommer till Stockholm över eftermiddagen den 27e december - jag måste passa på att åka ner och träffa honom då!!! Dessutom hoppas jag kunna få träffa mitt kusinbarn i samband med den resan då min kusin Johanna föder när som helst (beräknat tills i söndags). Nu ska jag samla mig och slutföra packningen inför helgens distriktsstyrelsemöte på Dekarsögården här i Örnsköldsvik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar